Mandlové mléko

Mandlové mléko

Alternativy k mléčným výrobkům a mléku se objevují jedna za druhou. Kromě sójového mléka je mandlové mléko nejoblíbenější možností. Má nižší obsah kalorií a nabízí o 50 % více vápníku než kravské mléko. Neobsahuje laktózu a kasein, ale i tak by se mu měly vyhýbat osoby s alergií na ořechy. Mandlové mléko je skvělý zdroj vitamínu E (dodává zhruba polovinu denní dávky), antioxidantu, u kterého bylo prokázáno, že podporuje zdraví mozku a srdce.

Zdravotní účinky

  • nízký obsah kalorií
  • vysoký obsah vápníku
  • dobrý zdroj vitamínu E pro zdravou pokožku

Jak si správně vybrat

Poohlédněte se po neslazeném mandlovém mléce, abyste se vyhnuli zbytečnému přidanému cukru. Zkuste si najít značky, které také dodávají B12, vápník a vitamín D (ty jsou důležité pro všechny, ale především pro osoby zaměřující se na veganskou stravu). Můžete si také udělat své mandlové mléko, pokud použijete ve svém mixéru NutriBullet syrové, namočené mandle, vodu a nízkokalorické sladidlo.

Tisknout
Top